Naziv kolegija |
ENGLESKI JEZIK
|
Kod kolegija |
|
|||||||||||
Studijski program Ciklus |
I. ciklus Bologna
|
Godina studija |
I. |
|||||||||||
ECTS vrijednost boda: |
2,5 ECTS |
Semestar |
I. |
Broj sati po semestru (p+v+s) |
0+0+60 |
|||||||||
Status kolegija: |
Obavezni A |
Preduvjeti: |
Nema ih |
Usporedni uvjeti: |
Nema ih |
|||||||||
Pristup kolegiju: |
Vrijeme održavanja nastave: |
Prema rasporedu |
||||||||||||
Nositelj kolegija/nastavnik: |
doc. dr. sc. Ivana Grbavac |
|||||||||||||
Kontakt sati/konzultacije: |
Prema semestralnom rasporedu |
|||||||||||||
E-mail adresa i broj telefona: |
ivana.grbavac@tel.net.ba |
|||||||||||||
Asistent |
||||||||||||||
Kontakt sati/konzultacije: |
|
|||||||||||||
E-mail adresa i broj telefona |
|
|||||||||||||
Ciljevi kolegija:
|
|
|||||||||||||
Ishodi učenja (opće i specifične kompetencije):
|
Po završetku ovog kolegija student će moći/znati:
|
|||||||||||||
Sadržaj silabusa/izvedbenog plana (ukratko):
|
Ovim kolegijem uvode se najvažniji pojmovi medicinskog engleskog. Studenti čitaju, analiziraju i prevode različite tekstove s medicinskom tematikom, kroz što se sustavno upoznaju s osnovnim medicinskim vokabularom i temama. Naglasak je na usvajanju novoga vokabulara i razumijevanju teksta. Raspravlja se o ovim tekstovima s kolegama i nastavnikom. Kolegij također uključuje i praktične vježbe čiji je cilj osigurati dobru komunikaciju s pacijentima i kolegama na engleskom jeziku. Također se ponavljaju najvažnije gramatičke cjeline iz engleskog jezika sve s ciljem podizanja razine komunikacije na engleskom (testovi, PowerPoint prezentacije).
|
|||||||||||||
Način izvođenja nastave (označiti masnim tiskom) |
Predavanja |
Vježbe |
Seminari |
Samostalni zadaci
|
||||||||||
Konzultacije |
Mentorski rad |
Terenska nastava |
Ostalo |
|||||||||||
Napomene: Samostalni zadaci su izrada PowerPoint prezentacija o nekoj medicinskoj temi koju studenti trebaju prezentirati pred kolegama i predmetnim nastavnikom. |
||||||||||||||
Studentske obveze |
– pohađati nastavu i sudjelovati u nastavnome procesu – pripremati se kod kuće za nastavu – izraditi PowerPoint prezentaciju ili napisati seminarski rad – pisati kolokvij |
|||||||||||||
Praćenje i ocjenjivanje studenta (označiti masnim tiskom) |
Pohađanje nastave |
Aktivnosti u nastavi |
Seminarski rad |
Praktični rad |
||||||||||
Usmeni ispit |
Pismeni ispit
|
Kontinuirana provjera znanja |
Esej |
|||||||||||
Domaće zadaće |
|
|
|
|||||||||||
Detaljan prikaz ocjenjivanja unutar Europskoga sustava prijenosa bodova |
||||||||||||||
OBVEZE STUDENTA |
SATI (PROCJENA) |
UDIO U ECTS-u |
UDIO U OCJENI |
|||||||||||
Pohađanje nastave i aktivnost u nastavi |
15 |
0,5 |
25% |
|||||||||||
Prezentacija ili seminarski rad |
25 |
1 |
25% |
|||||||||||
Završni ispit/kolokvij |
30 |
1 |
50% |
|||||||||||
Dodatna pojašnjenja: Da bi se pristupilo završnom ispitu studenti su dužni prije njega (tijekom nastave) doseći minimalan broj bodova (20% od ukupne ocjene: 10% iz aktivnosti i 10% iz prezentacije ili seminarskoga rada). U konačnu ocjenu ulaze rezultati aktivnosti u nastavi, prezentacije ili seminarskoga rada i završnog ispita (kolokvij). Aktivnost u nastavi se vrednuje na sljedeći način: 0% ocjene – Student nije aktivan na nastavi 10% ocjene – Student rijetko sudjeluje u nastavnom procesu 15% ocjene – Student povremeno sudjeluje u nastavnom procesu 20% ocjene – Student je pripremljen za nastavu i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu 25% ocjene. – Student je pripremljen za nastavu, kritički razmišlja o sadržaju koji se obrađuje i pokazuje veliko zanimanje za kolegij Prezentacija ili seminarski rad se vrednuju na sljedeći način: 0% ocjene – Obrađena tema nije prezentirana ili pismeno obrađena 10% ocjene – Prezentacija je djelomično pročitana i nepripremljena ili rad samo zadovoljava formalne kriterije 15% ocjene – Uočeni veći nedostaci u usmenom izlaganju ili pismeni rad zadovoljava formalno, ali su uočene veće gramatičke i pravopisne pogreške 20% ocjene – Izlaganje je dobro pripremljeno, ali su uočene manje pravogovorne pogreške ili rad zadovoljava formalno i sadržajno, ali su uočene manje gramatičke i pravopisne pogreške 25% ocjene – Izlaganje je izvrsno pripremljeno ili rad je formalno, gramatički i pravopisno točan Završni ispit se ocjenjuju na sljedeći način (On nosi 50 % od ukupne ocjene) manje od 50% točnih odgovora = 0% ocjene od 51% do 60% = do 10% ocjene od 61% do 70% = do 20% ocjene od 71% do 80% = do 30% ocjene od 81% do 90% = do 40% ocjene od 91% do 100% = do 50% ocjene Prema Pravilniku o ocjenjivanju konačna se ocjena dobiva na sljedeći način: A = 89 − 100% 5 (izvrstan) B = 76 − 88,9% 4 (vrlo dobar) C/D = 63 − 75,9% 3 (dobar) E = 55 − 62,9% 2 (dovoljan) Napomena: Budući da se radi o seminarskoj nastavi/kolokviju u indeks se unosi da je student kolokvirao, a u evidenciji ostaje ubilježena ocjena ukoliko je ista potrebna radi prijelaza na drugu instituciju ili sudjelovanja u programima mobilnosti. |
||||||||||||||
Obvezna literatura:
|
|
|||||||||||||
Dopunska literatura: |
– Jernej, Branimir (2006). Englesko-hrvatski medicinski rječnik. Školska knjiga, Zagreb – Dorland’s illustrated medical dictionary, 30th edition, Philadelphia: Saunders (2000). |
|||||||||||||
Dodatne informacije o kolegiju |
||||||||||||||
PRILOG: Kalendar nastave
Broj nastavne jedinice |
TEME I LITERATURA
|
I. |
Naslov: Pregled izvedbenog plana. Inicijalni test |
Kratki opis:upoznavanje s silabusom i gradivom, određivanje razine jezične kompetencije studenata |
|
Literatura: – |
|
II. |
Naslov: Hipokratova zakletva. An Overview of English Tenses |
Kratki opis: originalni tekst Hipokratove zakletve i pregled engleskih glagolskih vremena |
|
Literatura: – |
|
III. |
Naslov: Highlights from the History of Medicine |
Kratki opis: tekst o povijesti medicine |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
IV. |
Naslov: Human Anatomy |
Kratki opis: tekst o ljudskoj anatomiji |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
V. |
Naslov: Disease: Its Symptoms and Treatments |
Kratki opis: tekst o bolestima, simptomima i liječenju |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
VI. |
Naslov: Common Diseases and Ailments |
Kratki opis: tekst o čestim bolestima |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
VII. |
Naslov: Physicians and Medical Specialties |
Kratki opis: tekst o liječnicima i medicinskim specijalizacijama |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
VIII. |
Naslov: Surgery |
Kratki opis: tekst o operacijama |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
IX. |
Naslov: Careers in Health Care |
Kratki opis: tekst o različitim karijerama u zdravstvu |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
X. |
Naslov: First Aid in Medical Emergencies |
Kratki opis: tekst o prvoj pomoći u urgentnim situacijama |
|
Literatura: The Language of Medicine in English, E. Tiersky, M. Tiersky, Prentice Hall Regents, New Jersey, (1992) |
|
XI. |
Naslov: Taking a history 1 & 2 |
Kratki opis: seminar o uzimanju anamneze |
|
Literatura: English in Medicine, E. H. Glendinning, B. A. S. Holmström, Cambridge University Press, Cambridge, (2005) |
|
XII. |
Naslov: Examining a patient |
Kratki opis: seminar o pregledu pacijenta |
|
Literatura: English in Medicine, E. H. Glendinning, B. A. S. Holmström, Cambridge University Press, Cambridge, (2005) |
|
XIII. |
Naslov: Students’ presentations |
Kratki opis: studentske prezentacije, studenti samostalno izlažu svoje PowerPoint prezentacije |
|
Literatura: internet i dr. |
|
XIV. |
Naslov: Students’ presentations; Term paper submission |
Kratki opis: studentske prezentacije, studenti samostalno izlažu svoje PowerPoint prezentacije; predaja seminarskih radova predmetnom nastavniku |
|
Literatura: internet i dr. |
|
XV. |
Naslov: Kolokvij |
Kratki opis: završna provjera znanja iz pređenog gradiva, potpisi |
|
Literatura: – |